1 minut czytania
30 Nov
30Nov

(fot. www.facebook.com/ShrewsburyTown)

W dniu 26 listopada odbyło się spotkanie panelu zaangażowania fanów online dotyczącym strategii sprzedaży biletów. W spotkaniu wzięło udział 28 osób, w tym dyrektor generalny Liam Dooley, kierownik kasy biletowej Martin Gaunt i specjalistka ds. zaangażowania fanów Pauline Newton. W spotkaniu uczestniczyli również koordynatorzy ds. kontaktów z kibicami - Roger Groves i Helen Hall. Obecni byli również dyrektor generalny i założyciel naszego nowego partnera ds. sprzedaży biletów Fanbase, Alisdair Crawley i Ryan Powell z partnerstwa stadionowego Croud.

Na spotkaniu uzgodniono nowe godziny otwarcia kasy biletowej. Obecnie kasa będzie otwarta od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00-14:30. W dniu poprzedzającym mecz domowy kasa biletowa będzie czynna od 10:00 do 17:00. Pozwoli to zaoszczędzić klubowi na kosztach ogólnych i jest częścią ostatnich zmian mających na celu zwiększenie roli biletu elektronicznego. Zostało to uzgodnione jako zdroworozsądkowa decyzja klubu, a jedynym wyzwaniem było to, że kibice chcieli odebrać bilety poza godzinami pracy na mecze wyjazdowe. Martin Gaunt potwierdził, że nie będzie w tym zakresie zbyt dużej elastyczności, ale kasa biletowa zawsze będzie robić wszystko, co w jej mocy, w zależności od przypadku. Stwierdził również, że najlepszą i najłatwiejszą opcją dla kibiców jest odebranie biletów wyjazdowych na stadionie wyjazdowym w dniu meczu, ponieważ - o ile nie określono inaczej - wszystkie nieodebrane bilety są zabierane na mecz w celu ich odebrania.

Chcąc zachęcić nowych i starych kibiców do przyjścia na Croud Meadow, ustalono cenę promocyjną biletów na mecz domowy z Bristol Rovers we wtorek 4 marca 2025 r. Zniżka przysługiwać będzie zarejestrowanym fanom. Bilet ze zniżką będzie kosztował 15 funtów. Na spotkaniu omówiono także pomysły „Przyprowadź znajomego za 10 funtów” i oferty pakietowe. Chociaż wszyscy popierali ten pomysł, klub musiał opracować zarówno strategię cenową, jak i strategię komunikacyjną, aby zadziałało to dla maksymalnej liczby osób, w tym posiadaczy karnetów i zarejestrowanych fanów.

Liam Dooley powiedział, że chociaż zawsze będzie to ważne, w pewnych momentach musimy wypróbować nowe, innowacyjne sposoby, aby zachęcić ludzi do przyjścia na stadion. Jeden z kibiców podkreślił to — a następnie wszyscy podczas rozmowy telefonicznej zgodzili się — że klub powinien wykorzystać obecną pozytywną energię i postarać się wypuścić karnety na drugą połowę sezonu wcześniej niż zwykle. Powód byłby dwojaki. Po pierwsze, aby umożliwić kibicom uzyskanie najlepszej oferty i zakup teraz, a po drugie, aby przyspieszyć okno zakupowe, aby było to opcją dla tych, którzy nadal chcą kupić prezenty świąteczne. W wyniku tego świetnego pomysłu, klub zamierza wprowadzić wcześniej karnet na druga połowę sezonu, gdy tylko zostanie uzgodniony plan cenowy i marketingowy.

Komentarze
* Ten email nie zostanie opublikowany na stronie.